[Mplayer-felhasznalok] milyen video kartyat?

Tibor Totok tibcsi at interware.hu
Fri Aug 30 14:34:22 CEST 2002

>mivel hogy nem sikerul a tv-out -ot a
>GeForce4 MX460 64MB-s nvidia kartyamon eletre kelteni, ugy dontottem elsozom
>valakinek

Szerintem teljesen felesleges eladni...
Nekem MSI Gef4 MX420 van, 8.2 Mandrake/4.2.0X/KDE es tokeletesen
mukodik a TV kimenet, sot mikozben az Mplayer a TV-n filmet jaccik, kozben a
monitoron azt csinalok amit csak akarok.... (A jelszo Xinerama)
Meg a kepminoseggel sincs problemam, a botranyosan szar Gef2MX-ekhez
kepest 'gyonyoru a kepe' :)

>- linuxon mukodjon tokeletesen
>- tv-out linuxon (ez fontos)
>- mplayer-nek tetszen (ez fontos)
>- futo X-bol lehessen valtani tv-re meg vissza
>  (tehat ne kelljen kulon XFconfig monitorra,
>  meg tv-re)
>- esetlen mukodo video-in linuxban is jo lenne

A video-in en kivul ezeket mind tudja, a beallitasa is viszonylag 1szeru
Szerintem ha ezzel a kartyaval nem tudsz osszehozni legalabb egy
TwinView Clone-t, akkor tokmindegy, hogy milyen videokartyat veszel...

Ha az NVidia meghajtokat rendesen felraktad, akkor tulajdonkeppen
egy sima Clone-hoz az XF86Config szerkesztesen kivul nem is kell
mast csinalnod. Ezt olvasd el:
http://download.nvidia.com/XFree86_40/1.0-2960/README.txt

Ha Egymastol fuggetlenul szerened a TV-t, es a monitort hasznalni,
akkor a keress ra a Xinerama szora az archivumban, vagy
./configure -help, man mplayer...

Udv: Tibcsi