[Mplayer-felhasznalok] milyen video kartyat?

Ponekker Zoltan pontscho at kac.poliod.hu
Fri Aug 30 11:41:45 CEST 2002

Hali

> ilyen nem letezik egyben.
> jo esetben a felet tudja... a masik kartya a masik felet
>
> ami szoba johet:
> matrox g400 DH (nem g450/550)
> ati radeon
> nvidia???
>
> nemtom az ATI X alatti tvoutja hogy all, mplayerrel vesa-val megy de X-en
> fel eve meg nem supportaltak

Nem megy. Es olyan kibaszott bugosak a radeon dri driverek hogycsak na.
Ha nem akarsz jatszani, szerezz egy g400max - ot. Ha igen, akkor mondj le
tv-out - rol, esetlegg szerezz kiprobalni egy radeon8500 - at, ahhoz van
eredeti ATI driver, mintha abban olvastam volna TVout - rol valamit.

hogy - e adod a cuccot amugy ? Mer en meg leszarom tvout - tot :)

Pontscho