[Mplayer-felhasznalok] nVidia CG forraskod

Ponekker Zoltan pontscho at kac.poliod.hu
Thu Aug 29 18:58:24 CEST 2002

Hali

> Ja azt nem, de esetleg meg lehet nezni tob honapos munkaval, hogy mit
> csinal.

Nem, arrol van szo, hogy kiadtak opensource, mert szarul csinaltak meg es
nincs idejuk imho rendbe tenni. Es most a sok okos programozo hobbibol
nekiul, megjavitja es az nvidia meg besopri a hasznot, tudni illik, ez
csak nv lofasszal mukodik.

Attol fuggetlenul, lehet nekem is egy 128MB - s gf3 - mam lesz, meguntam
radeon hujesegeit. Jo lenne a cucc, ha a driverei nem lennenek ilyen
szarok ... es ez vonatkozik mind a windows - os, mind a DRI - s driverre.
Kibaszott szar minoseguek.

Pontscho