[Mplayer-felhasznalok] nVidia CG forraskod

Simon Peter sssppp at freemail.hu
Thu Aug 29 16:31:37 CEST 2002

Idézet Veres Imre 2002. augusztus 29. 15:02 keltezésű leveléből:
> Nahat, az nVidia kiadja a cg nyelv forditojanak forraskodjat. A cg nyelv
> az nvidia kartyak gpu-jahoz irodott. Akkor ezek szerint megis lesz
> valami az opensource driverekbol?
>
> SiX

Ez assz'em az a forráskód, amit egy kissé agyoncicomáznak.
Valahol azt olvastam, hogy kb. annyi ebergiába kerül a megértése, mintha
binárisból akarnád a kernel forrását előállítani. (Egy Linus nevű fickónak
eccer valami Unix kernellel is volt valami baja.)
Kalandra fel!