[Mplayer-felhasznalok] lavc rate

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Thu Aug 29 12:26:37 CEST 2002

Arpi:
> pl. -lavcopts vrc_eq 1+(tex/avgTex-1)*qComp
>
> hasznalhatsz rakat valtozot meg fuggvenyt, pl. cos, log, min/max stb lasd dox

Na idaig jutottam el kb agyilag

> humanus oldala? :)
> van neki? :)

Nem nidermajerere gondoltam, hanem vmi olyasmire, hogy kb mi a qlonbseg a
texture complexity meg average texture complexity kozott (mi tortenik ha ezt
csinalom, mi tortenik ha azt), stb. Mint pl az, ami a vqcomp-nal le van irva
a regi doksiban, hogy ha alacsonyra veszed, akkor ez lesz, ha meg nem, akkor
az.