[Mplayer-felhasznalok] dxr3 miert lassu ?

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Wed Aug 28 21:27:07 CEST 2002

Hi
On Wed, 2002-08-28 at 20:08, Arpi wrote:
> Hi,

> mer vannak tv szabvanyok a vilagon
> a PAL az 25fps es 288 vagy 576 magas (ennyi soros a kepcso)
> az NTSC az 29.97fps es 240 vagy 480 magas

> mer pal meg ntsc
> mer 24fps-es TV-t meg nem lattam. sem olyat ami mondjuk tudna 100fps.
Nekem van olyan filmem ami 288 -as es 29 fps-es. Ezt hibasan 25 fps-el
akarja lejatszani. De nem ez az fps, megy ki a tv-re(mindegy melyikkel
inditom, akkor is ugyanolyan a kep). A tv-n a normat a dhc progival kell
valtani a dxr3-on.
Akkor mi tortenik amikor a film 24 fps-es es en a lavc-nel beallitok 29
fps-et ? Atkonvertalja ? Nekem jol jatsza le ilyenkor is.
Az miert nem jo hogyha a lavc annyi fps-en megy amekkoran a film, hisz
ugy sem valtozik ez miatt a kartyabol kijovo frekvencia.

Attila