[Mplayer-felhasznalok] tvnezes

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Tue Aug 27 22:37:50 CEST 2002

> Gondoltam, hogy oda kellene irnom, hogy megneztem aumix-szel :)
> De remenykedtem, hogy nem neztek ennyire kezdonek...
Milyen hangkartyad van?
Mert ez annyira nem trivialis! Legalabbis SB Live-val.
A Line bemenet fullon van, igy tudok tv-t nezni (XawTV, fbtv).
Van egy vcr nevu program amivel lehet digizni, elinditom megjon a hang,
de amikor megnezem a felvett avit, akkor nincs hang...
Aztan elkezdte a tesom az osszes csuszkat huzogatni:) es akkor derult ki,
hogy az IGain-t is fel kellt huzni a nullarol, ahhoz hogy ne csak a
digizeskor legyen hangja, hanem a lementett avinak is...

Bar lehet hogy ez valakinek trivialis volt, nekem nem :)

- Jonci