[Mplayer-felhasznalok] tvnezes

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Tue Aug 27 20:58:25 CEST 2002

Hello!
Elolvastam a doksit, es a man mplayer-t is. A kovetkezo parancsot
probaltam:
mplayer -tv on:driver=v4l:freq=182.25:width=384:height=288:norm=PAL:chanlist=europe-east:audiorate=128:adevice=/dev/dsp:audioid=0

Ez pontosan a magyar1 nalam. A kep szepen be is jon, de hang nincs.
Probaltam az audioid-t novelni, de semmi valtozast nem tapasztaltam.

Arra sem talaltam utalast, hogy a channel opciohoz hol lehet
felsorolni a csatornakat?

Mit ertetek a doksiban szereplo "hosszadalmas kiserletezes" alatt?

--
		Udvozlettel
				    Zsiga