[Mplayer-felhasznalok] Feliratos DVD: mostmar raerek enkodolni!

Guba Zoltan gubazoli at freemail.hu
Sun Aug 25 15:32:17 CEST 2002

Sziasztok!

Biztos uncsi mar a sok benazasom, ezert egy tipp
azoknak, akik hasonlokkal kuzdenek (subject):
Leszedtem xcdroast-tal egy DVD-t 1db image fajlba,
(par perc, igaz bazi nagy lett, 7,2GB) becsatoltam:
mount -o loop /<PATH>/dvd.img /dvd
igy normal DVD-kent latja az MPlayer/mencoder.
mplayer -dvd 1 -dvd-device /dvd <egyeb opciok>
(es van ido megnezni a kimaradt jeleneteket, stb.)
Sok sikert mindenkinek (fejlesztoknek/usereknek)
egyarant.
Zoli