[Mplayer-felhasznalok] Re: Re: vobsub hogyan

Guba Zoltan gubazoli at freemail.hu
Sun Aug 25 12:50:21 CEST 2002

> From: Arpi <arpi at thot.banki.hu>
> To: mplayer-felhasznalok at mplayerhq.hu
> Subject: Re: [Mplayer-felhasznalok] vobsub hogyan
>
> Hi,
>
> imho a -vobsubid nem kell, az csak tobbnyelvu felirathoz kell

Igy is u.az a hibauzenet :(
bemasoltam neki a vts_01_00.ifo-t dvdout.ifo neven, akkor hibauzi
nincs, de felirat se :(

Talaltam a manualban egy -dvd-device opciot, gondoltam heureka,
ez kell nekem, ezutan raerek enkodolni!
cp /dvd/* /dvdproba, elenorzes...   bajtra Ok,

mplayer -dvd 1 -dvd-device /dvdproba -aid 128 -sid 3

erre: lejatszas elindul, feliratminoseg ok, de a kep
elvezhetetlenul szet van esve 1 negyzetcentis kockakra :(
a kep alatt a hibauzenet:
Kódolt folyam, de nem kertel autentikalast!
Errror while decoding slice
run too long at 25 5
run too long at 27 34, stb. stb.
Na akkor autentikaljunk:

mplayer -dvd 1 -dvdauth /dvdproba -dvd-device /dvdproba -aid 128 -sid 3

erre elindul, de az autentikalasnal megall, es var...  5 perc utan meguntam...
Francba! mit szurtam el mar megint? (a dvd-t mar visszavittem a gazdinak,
sajna nemigen kerul vissza...) hogy lesz ebbol ertelmes felirat....
Autentikalasnal a dvd sorszamat,azonositojat, vagy ilyesmit keres?
Mert ha igen, akkor gondolom ebbol se lesz feliratos avi...
Zoli