[Mplayer-felhasznalok] fix.tv?

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Fri Aug 23 08:37:39 CEST 2002

On Thu, Aug 22, 2002 at 10:40:28PM +0200, Arpi wrote:
> Hi,

> az, microsoft media steram vagy mi
> es az mplayer nem supportalja csak az mmst:// es http:// verziokat
>
> a mms:// az udp-n megy es tuzfal mogul nem muxik, azret van az mmst:// is
> altalaban ahol mms:// megy ott megy vagy http:// vagy mmst:// is
>
> de megneztem, a fentin egyik se megy.... szal pech
> imho tuzfal mogul windozal kene megprobalni es tcpdumpolni a connectiont
> bar ketlem hogy egyaltalan lesz connection ha tenyleg csak udp-vel mennek

Egy fenet. Szar tuzfalnak csufolt majdnemhogycsak packetfilterek mint pl
a CheckPoint eseten ugy muxik, hogy beengeded a megfelelo UDP portot,
es akkor ebbol "kitalalja", hogy mindket iranyban menjen, annak ellenere,
hogy ugye az UDP TCP-vel ellentetben nem is connection alapu protokol.
Tudja a halal pontosan hogy csinalja, de az teny, hogy muxik, tekintve, hogy
az univerzum.hu-n igy van a zeneletoltes, es en adminisztralom azt a vacak
CheckPoint-ot, en allitottam benne be azt a szabalyt is. Amugy hasonlot
tud az iptables is a "-m state --state ESTABLISHED,RELATED"-del.
Namajd megnezem jol ott milyen mms mmst stb szarsagok vannak es ha lesz idom
es tenyleg az udp-s verzio van ottan, akkor tcpdump-olok. Amugy mplayer
mar jo par hete is vitte a cumot, szoval ott imho mmst es/vagy http is van.

- Gábor (larta'H)