[Mplayer-felhasznalok] fix.tv?

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Aug 22 22:40:28 CEST 2002

Hi,

> Nos talaltam egy ilyen cimet benne:
> mms://www.fix.tv/fixtream
> Gondolom ez lehet az. ez az mms egy uj protokoll lenne? Ugytunik
az, microsoft media steram vagy mi
es az mplayer nem supportalja csak az mmst:// es http:// verziokat

a mms:// az udp-n megy es tuzfal mogul nem muxik, azret van az mmst:// is
altalaban ahol mms:// megy ott megy vagy http:// vagy mmst:// is

de megneztem, a fentin egyik se megy.... szal pech
imho tuzfal mogul windozal kene megprobalni es tcpdumpolni a connectiont
bar ketlem hogy egyaltalan lesz connection ha tenyleg csak udp-vel mennek

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu