[Mplayer-felhasznalok] fix.tv?

Kalman Mariak (sirkalmi) sirkalmi.mplayer at mailbox.hu
Thu Aug 22 22:17:20 CEST 2002

Arpi írta:
> Hi,
>
> imho toltsd le az az .asx-et, az egy text file
> nezd meg benen a valodi URL es azt add az mplayernek
> text filet meg nem tud lejatszani...
> (elvileg van valami .asx parser mar benne de az nem nagyon sozkik mukodni)

Nos talaltam egy ilyen cimet benne:
mms://www.fix.tv/fixtream
Gondolom ez lehet az. ez az mms egy uj protokoll lenne? Ugytunik
lemaradtam egy picit mert meg nem talalkoztam vele.
Egyebkent innen is valami html-t nyithat meg mert tele van html tagekkel
az mplayer zagyva kimenete. Chat-en probaltam mar beszelni a
fix-esekkel, de egyik sem tudja a file pontos helyet. Egyebkent meg
ugyis szar az egesz mert valami 5×5 cm es kepben nyomjak az anyagot :-)

--
signature: