[Mplayer-felhasznalok] Teljes kepernyo

Ponekker Zoltan pontscho at kac.poliod.hu
Wed Aug 21 19:12:13 CEST 2002

Hali

Akkor en is torok jeget.

Gatos - fele drm - hez nem kell leforditott kernel. Csak a forrasa.
Aszondod a kernel forrasban benne jol, hogy make menuconfig es ballitod,
eleg lesz neked csak az agp drivert beallitani es drm - et kikapcsolni
jol. Utana make bzImage es az elso (g)cc utan lelovod. Utana make modules,
szintugy lelovod az elso (g)cc utan.

Zurikk a drm src dir - be igy. make -f Makefile.linux

Es ha vegzett, orvendezel. Nem tom milyen vezerlod van (ja, valami ati) es
fogod pl. radeon - hoz a radeon.o - t es bemasolod a
/lib/modules/`uname -r`/misc - be, ha nem az uj kernel tree - t hasznalod,
ami tul bonyi imho. Ha az ujjat, akkor egy szimpatikus helyre, mondjuk a
regi helyere, vagy ha nem van olyan, akkor az agpgart.o melle, ha olyan se
nem van, akkor bizony kernelt forditasz.

depmod -a
modprobe radeon

Amen.

Pontscho

Ui: aldozz fekete kakast, mer annelkul szerencse is kell hozza. :)