[Mplayer-felhasznalok] divx4, libavcodec

Khiraly khiraly at cia.hu
Wed Aug 21 18:22:01 CEST 2002

Hi!(Bocsesz, de 2 hetig nem voltam internetkozelben)

 Hi,

 > Nekem azzal van a gondom, hogy a libavcodecnel 2200-at adok meg es
 nem
 ez ezermillioszor ki lett mar targyalva az angol listan
 ha nem dvd-rol vagy hasonlo jo minosegu inputtal dolgozol, ne varj
 csodat
 a mencoder nem fog csak azert 2200-on kodolni 1400-nyi adaot mert te
 azt
 szeretned. ha csak ennyi entropiaval bir az input, ennyit ir ki.
-Nekem pont az volt a gondom, _hogy DVD-rol_ akarok 2CD-es filmet
csinalni, ugy hogy atmeretezem, es le is vagom.
libavcodec-kel _1CD-s_ sikerult mar tobbszor is, de 2CD-s nem. Es
DVD-rol csinalom.

 > (Gondolom CVS-sel van valami bibi, majd 1 het mulva.)
 azzal soha nincs. tiltja az alapszabaly. es en is.

 > Nagyon sokat benazok ezzel.
 na ezzel latod egyetertek

 > Lehet egyaltalan mencodert normalisan nagytetelben DVD-ripre
 hasznalni?
 lehet.
-Es hogyan?

 > Mert annak hogy 1 hettig matat egy filmmel az ember mire jol
 eltalalja.
 erdekes, nekem mindig sikerult elsore, es ugytunik masnak is.
 -NA vegre valamit csak sikerutl megerteni, _EZT_ szeretnem megtudni.
TEHAT: hogy adod meg hogy levagja a kepet, atmeretezze, es ugy hogy
csak az elejen. EGY lepesben, es utana magara tudod hagyni a gepet 6
oraig. Ez erdekelne. A cropdetecttel meg tudom nezni hogy mit kell
levagni,  At tudom szamolni, hogy mekkora legyen az uj merettel, tudom
az uj meretet. Es akkor most kene ugy megadni, hogy 2 CD-s legyen a
vegen, esetleg mar 2-e is legyen vagva a vegere 650meganal.

 > mondjuk modt nem akarok RTFsource olvasni mert 12 mega, de lehet hogy
 > az lesz, hatha valamit butykolok vele yol.
 latom, RTFM se...
-RTFM megvolt tobbszor is(legalabb mar szeptember ota 15x).
Kivancsi lennek hogy egy ilyen CSINALD-MAGAD DVD-rip hol van benne.
Ez nem basztatas, de csak nehany pelda van benne, egy komplett utmutato
nincs. Tudom hogy elvileg ez akar mehetne is, de nem megy(2CD-s
valtozat+libavcodec). Tehat kivancsi vagyok, hogy ki hogyan csialna,
esetleg valaki scripttel nyomja-e.

 > Bar ha egy fejleszto se irt ide, hogy dugulj el, rtfm, stb, akkor
 > biztos nem is lesz;(
 mert ha azt irom rtfm, az a bajotok. ha nem irom, akkor az.
 faszom az userekbe.
-Most irtad ugyan, hogy RTFM, de most se jutottam elobbre. Ilyen nincs
a doksiban, amit kerdeztem.

 Khiraly