[Mplayer-felhasznalok] Teljes kepernyo

Takacs Janos tj196 at hszk.bme.hu
Wed Aug 21 07:35:56 CEST 2002

> A 8. lépésben a segítségetekre lesz szükségem. Nem akarok kernelt
> újraforgatni, de modult készíteni igen. Merthogy nem volna rossz egy kis 3d
> acceleration. 2.4.18-as kernelem van.

rosszhirem van :(
ahhoz hogy a modulodat hasznalni tudd, sajnos szukseg van arra, hogy a
kernelben meglegyen a helye, es ezt utolag a binarisba beletenni nem
lehetetlen, de eleg sok assembly programozoi tapasztalatot igenyel

meg nem tettem a kernelembe elore elkeszitett binaris modult, de szerintem
keress a gyarto honlapjan patcheket, mert valszeg
meg kell patchelni a kernel forrasat, aztan make menuconfig, a legelso
menupontnal engedelyezni az experimental, meg ilyesmi dolgokat, aztan
megkeresni a modul nevet, bejelolni,
biztonsagi mentest csinalj a /boot-rol, meg az etc/lilo.confrol
(grub eseten a neki megfelelo filerol)
make dep bzImage modules modules_install zlilo
(bar en a zlilo helyett inkabb kezzel teszem a helyere a kernelt)
a binaris modulodat nem tudom mi fogja a helyere tenni, de az lenyegeben csak
egy masolas a lib/modules/kernelverzioszam/kategoria konyvtarba

--
       Janika             "A valo vilag arra jo, hogy megismerjunk
   tj196 at hszk.bme.hu      olyan embereket, akikkel interneten