[Mplayer-felhasznalok] Teljes kepernyo

Krisztian Romek wolf at romek.ods.org
Wed Aug 21 08:37:55 CEST 2002

Re!

Na akkor figy, mert megtöröm a jeget!!

Nekem is hasonló a problémám, és meg van oldva. És szerintem a Te kártyádhoz
is símán jó lesz. Na szal nekem van egy Mach64 típusú ATI kártyám, és nekem
sikerült a dolog.

Előzmények: eddig nekem se volt adaptor az xvinfo-ban.

1. Szóval onnan indultam ki, hogy van ez az oldal:
http://gatos.sourceforge.net/.

2. Rányomok az ati.2 projectre (http://gatos.sourceforge.net/ati.2.php), aztán
szépen elolvasom az írásokat.

3. Elolvastam, milyen kártyákhoz jó a driver. Enyém ok. Következő.

4. Elolvastam, hogy hol kell letölteni a drivereket, aztán kiderítettem, hogy
nekem 4.2.0 verziójú X-em van (X -version).
(http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=12629)

5. Ami számomra érdekelt, az a kövi két fájl:

ati.2: XFree86 4.2.0 driver (experimental)
ATI-4.2.0-14.i386.tar.gz
drm-kernel-1.2.0-14.tar.gz

6. Az előző oldalon a telepítésről kapok információt. Azt írja, hogy ki kell
csomagolni az állományokat a /usr/X11R6-ba. Ok, megtettem, de előbb
biztonsági mentést csináltam.

7. Jön egy csomó blabla az oldalon, Installing from CVS nem kell.

8. Getting 3d acceleration to work: ezt egyelőre kihagyom

9. GATOS specific /etc/XF86Config options: na nekem szükségem volt a
"composite_sync" "off" opcióra, mert különben csak a képernyőm felét látom.
:))

10. X restart.

11. xvinfo:

screen #0
  Adaptor #0: "ATI mach64 Video Overlay"
(stb.)

Na most ez már valami. :)))))

A 8. lépésben a segítségetekre lesz szükségem. Nem akarok kernelt
újraforgatni, de modult készíteni igen. Merthogy nem volna rossz egy kis 3d
acceleration. 2.4.18-as kernelem van.

--
Üdv:
Romek Krisztián