[Mplayer-felhasznalok] Teljes kepernyo

Ambrits Tamás atlinux at mailbox.hu
Wed Aug 21 20:51:56 CEST 2002

Hello!

A doksiban az van, hogy ha nem Rage 128 vagy Radeon ATI kartya van a
gepben, akkor a GATOS meghajto kell. Akkor ATI Rage Mobilty kartyahoz ez
kell nekem. De, ha rakattintok a GATOS linkre, akkor nem jon be semmi.A
www.linuxvideo.org sem nagyon jon be.
A Debian csomagok kozott talaltam GATOS csomagot, feltettem. Minek
kellene tortennie? Hol latom a valtozast? (az mplayer viselkedeseben
nem, mert semmi nem valtozott) az xvinfo tovabbra is azt irja, hogy
nincs adapter. A gatos-conf -ot futattam, de azzal sem valtozott semmi.
Mit kell meg tenni, hogy a rendszer eszrevegye ezt a gatost?

AT