[Mplayer-felhasznalok] TV kimenet

Ati mikimo3 at freemail.hu
Tue Aug 20 13:54:26 CEST 2002

Hi
On Tue, 2002-08-20 at 10:05, Imre Magyar wrote:
> hogy teszek a gepembe egy extra kartyat, ami ossze van kotve a TV-vel,
> es azon keresztul tudom nezni a filmeket.
>
> Csak eppen nem tudom, hogy letezik e kulon ilyen kartya. Ha igen, akkor
> van e tamogatas linux 2.4-hez, illetve tapasztalat, javaslat.

Nekem most egy:
Sigma Designs, Inc. REALmagic Hollywood Plus DVD Decoder
kartyam van, es ezzel tobnyire meglehet nezni minden filmet, igaz tobb
az eroforras igenye mint a G400 -nak(avinal). ( mostanaba + nem mentek
jol rajta a 29 fps-os avik ) Viszont dvd-t + mpeg-et o tomoriti ki es
igy nem terhelei a procit.

udv,
Attila