[Mplayer-felhasznalok] TV kimenet

Imre Magyar magyar.imre at mail.com
Tue Aug 20 10:05:56 CEST 2002

Sziasztok,

elnezest a lama kerdesert, de nem igazan vagyok biztos a dolgomban. ;-)

Szeretnem mplayerrel a filmeket nezni, meghozza rendes TV keszuleken.
Igen, vannak ezek a csodalatos TV kimenetes video kartyak, de en
megrogzott G400 felhasznalo vagyok, es valami olyan megoldasra gondoltam,
hogy teszek a gepembe egy extra kartyat, ami ossze van kotve a TV-vel,
es azon keresztul tudom nezni a filmeket.

Csak eppen nem tudom, hogy letezik e kulon ilyen kartya. Ha igen, akkor
van e tamogatas linux 2.4-hez, illetve tapasztalat, javaslat.

Koszonom.