[Mplayer-felhasznalok] Re: Mplayer-felhasznalok digest, Vol 1 #391 - 17.-msgs

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Tue Aug 20 04:36:39 CEST 2002

On Tue, Aug 20, 2002 at 12:23:26AM +0200, Kiss László wrote:
> Mar megbocsassatok a kesei valaszert es a stilusert, de!
> En 48 evesen kezdtem a Linuxba. Pont azert, mert erdekel
> minden kihivas.

nagyon dicseretes...

> Szereny velemenyem es elettapasztalatom azt mondatja, hogy
> a nagy mellenyhez bizony igen ritkan tarsul erdemi targyi
> tudas!

hat ez melle ment. :-)

a tiednel joval kisebb elettapasztalattal szerenyen javasolnam, hogy
legalabb azt nezd meg kinek es mit szolsz be. akkor nyomulhatnal a
tanarbacsi szerepben igy viszont hasraestel a start utan.

ha mar erdekel a linux/mplayer, olvasd el a hozza tartozo dokumentaciot
(van magyarul is) ugyanis, ha fel szemmel beleneztel volna, biztosan
talalkoztal volna annak a nevevel akinek levelere reagalva irtad:

> Kisebb mellennyel is lehet velt vagy valos igazunkat
> bizonyitani.
> Akkor megmaradsz Embernek es nem egy nagymellenyu valakinek.

az mplayer vezeto fejlesztojenek talan megengedett egy-ket szammal
melleny :)

mas kerdes, hogy alaptemat tekintve egyetertek veled, valoban nem
kellene kinevetni a kezdoket (egyszer meg arpi is az volt) viszont a
kezdo legalabb annyira jarja korbe a temat a kerdese feltevese elott,
hogy azt ertelmesen meg tudja fogalmazni. (megjegyzesre, minositesre
ez duplan vonatkozik!)

ps.:> legkozelebb replyt lecci, ha mar egy megkezdet threadhez tartozo
levelet irsz. van akinek a level olvasoja tudja a leveleket temak szerint
csoportositani. (van olyan level olvaso linuxra amelyik ezt nem tudja?)

--
csa'
l4mer|E