[Mplayer-felhasznalok] Re: Mplayer-felhasznalok digest, Vol 1 #391 - 17.-msgs

Kiss László l1540603 at freemail.hu
Tue Aug 20 00:23:26 CEST 2002

Udv Mindenkinek!

Mar megbocsassatok a kesei valaszert es a stilusert, de!
En 48 evesen kezdtem a Linuxba. Pont azert, mert erdekel
minden kihivas.
Szereny velemenyem es elettapasztalatom azt mondatja, hogy
a nagy mellenyhez bizony igen ritkan tarsul erdemi targyi
tudas!
Kisebb mellennyel is lehet velt vagy valos igazunkat
bizonyitani.
Akkor megmaradsz Embernek es nem egy nagymellenyu valakinek.
--
Bye: csutak  -  visit to: http://csutak.fw.hu
 -  Have fun, enjoy Linux!  -