[Mplayer-felhasznalok] dxr3slow

Traxler Bence tbence at inf.bme.hu
Sat Aug 17 23:06:29 CEST 2002

2002-08-17, szo keltezéssel Veres Imre ezt írta:

> Egyreszt attol, hogy az AVI-t nem tudja hardverbol a dxr3, hanem azt
> elobb mpeg adatfolyamma kell alakitani(a az mplayernek), es utana kuldi
> csak ki az mpeg-kartyara. Ilyenforman nem nyersz semmit azzal, hogy
> dxr3-ad van.
En hasonlo cipoben jarok.... Az 1G-s Duron azert birja, es valoban csak
a 29 fps-sel van gaz, a 25-osok mennek szepen. Az erdekes az, hogy
ugyanakkora proci terhelessel megy a dolog, nem irja ki, hogy lassu
lenne a gep, csak 1-2 masodpercenkent beszaggat egyet, megall a kep,
aztan megy tovabb. Sem a -framedrop sem a -hardframedrop nem segit.

> Mindettol fuggetlenul nekem a 400-as Cerka rendben viszi az avi-kat. A
> nagy kerdes az, hogy milyen alaplapod van es hogy milyen hangkartyad (az
> alaplap csak azert erdekes, mert ha AC97-ed van, akkor megvan a hiba).
Hogy hangkartya lenne gaz, nem tudom. Egy Soltek 75DRV4 van itt, azon
valoban AC97 van, de meg nem sikerult belonom linux alatt, ugyhogy nem
azt hasznalom, hanem a H+ (dxr3) kimenetet, igy legalabb szepen mennek
az ac3-as avik is. Meg szebben is szol, mint a VIA8233A... :)

udv,
bence