[Mplayer-felhasznalok] dxr3slow

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sat Aug 17 13:56:01 CEST 2002

Hi
On 2002. augusztus 17. 10:10, Veres Imre wrote:

> Egyreszt attol, hogy az AVI-t nem tudja hardverbol a dxr3, hanem azt
> elobb mpeg adatfolyamma kell alakitani(a az mplayernek), es utana kuldi
> csak ki az mpeg-kartyara. Ilyenforman nem nyersz semmit azzal, hogy
> dxr3-ad van.
Hat igen. :(   (  vagy :) mert hardverbol mpeg ? :)  )
De tenyleg igy elvben ez nem kisebb terhelest jelent a PCI busznak ? (a
procinak meg nagyobbat) Nem az avihoz kepest, hanem a
videokaryakhoz.(marmint ha PCI -os lenne)

> Mindettol fuggetlenul nekem a 400-as Cerka rendben viszi az avi-kat. A
> nagy kerdes az, hogy milyen alaplapod van es hogy milyen hangkartyad (az
> alaplap csak azert erdekes, mert ha AC97-ed van, akkor megvan a hiba).

sblive van, es -ao null al is csinalta, ugy hogy meg a drajverek sem voltak
betoltve.

> alsa-t (en nem raktam fel, mert idegesit, ne kerdezzetek miert).
en sem szeretem, de amugy most a emu10k1 drajverei vannak fent.

udv,
Attila

alaplap: GA-7VTXH+ , 1G Duron 256Mb
elvileg az alaplapba is van valami hangkartya, csak azt nem hasznalom. (
CT5880 )