[Mplayer-felhasznalok] Mencoder FE Szeruseg...

BiGA biga at lamer.hu
Sat Aug 17 15:00:21 CEST 2002

Hi!

Regen lattam hogy vki kerte, most meg hogy egy srac is kihagyta a
vcodec=...-t, ugyhogy ugy gondoltam megosztom veletek (az X-esekkel) ezt
az altalam keszitett Front-End-et.
Nem nagy szam, kb. 2 honapja irtam Tcl/Tk-ban, de azt teljesiti amire
nekem szuksegem volt.
Azota nem foglalkoztam vele ugyhogy EZ igy is marad, GTK2-be akarom majd
megirni egyszer (fullosra) ha lesz kedvem, idom, energiam, vodka, vagy
igeny ra :)
Az implementalatlan funkciokat barki belerakhatja, ha ugy gondolja, mert
en nem fogom, az about/todo lista ha megvalosul akkor az a GTK-s lesz.

Ui: ja Arpi ne fikazz... :)

Bye, BiGA
biga at lamer.hu
56837137