[Mplayer-felhasznalok] dxr3slow

Veres Imre imre.veres at online.hu
Sat Aug 17 10:10:26 CEST 2002

On Sat, 2002-08-17 at 03:20, Keller Attila wrote:

> Most néztem, 29.97 fps -os avinal (DIV3) mindnel csinalja amivel probaltam.
> ( 640x512 (112.5 kb/s) , 720x288 (67.1) , 640x288 (96.9) , 512x384 (74.5) )
> Ha -vo null akkor nem csinalja.
> Mitol lehet ?

Egyreszt attol, hogy az AVI-t nem tudja hardverbol a dxr3, hanem azt
elobb mpeg adatfolyamma kell alakitani(a az mplayernek), es utana kuldi
csak ki az mpeg-kartyara. Ilyenforman nem nyersz semmit azzal, hogy
dxr3-ad van.

Mindettol fuggetlenul nekem a 400-as Cerka rendben viszi az avi-kat. A
nagy kerdes az, hogy milyen alaplapod van es hogy milyen hangkartyad (az
alaplap csak azert erdekes, mert ha AC97-ed van, akkor megvan a hiba).

Szoval ha rossz az OSS driver a hangkartyahoz, akkor szokott ilyeneket
irni. Nekem is AC97 van a munkahelyen, egy 800-as Duronnal. Miota
beraktam a konfigba, hogy ao=sdl es aop=list=resample,format:fout=48000
azota jol megy; esetleg probalkozzal ezen a vonalon, vagy tegyel fel
alsa-t (en nem raktam fel, mert idegesit, ne kerdezzetek miert).

SiX