[Mplayer-felhasznalok] keyframe

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Aug 17 00:58:39 CEST 2002

Hi,

>   A lavc mpeg4 enkoder mijen stratégia alapján dönti el, hogy mikor tegyen
asszem ha tul sok a mozgas, akko rveszi scene-change-nak

> [...]
> mértéke? Mert az egyik filmnél, amit nemrég tömtem, szinte minden frame
> keyframe. Iszonyat. Azt hittem, hogy a virtualdub hülyeséget beszél, de nem.
> .tírtam mplayert, hogy írja ki, ha keyframe-t talált és mint az állat,
> gyakorlatilag minden frame az volt, szinte teljesen mozgásmentes részeknél
> is. Másik múviban, szintén ezzel az encoderrel, meg teljesen normális volt,
> csak ott volt keyframe, ahol képváltás volt vagy lejárt az idõ.
>
> Bugra kell gyanakodni vagy van valamilyen hátsó szándék az encoderben, amit

tuti bug. reportold, uppoljal sample, leiras howto reprod. etc
mindezt angolul mert nidermajer nemtudni magyart
mehet egybol vagy ffmpeg-devel vagy mplayer-dev-eng listre

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu