[Mplayer-felhasznalok] keyframe

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Sat Aug 17 00:37:57 CEST 2002

Hoj

  A lavc mpeg4 enkoder mijen stratégia alapján dönti el, hogy mikor tegyen
keyframe-t? Nem úgy, hogy ha egy bizonyos thresholdot meghalad a változás
mértéke? Mert az egyik filmnél, amit nemrég tömtem, szinte minden frame
keyframe. Iszonyat. Azt hittem, hogy a virtualdub hülyeséget beszél, de nem.
Átírtam mplayert, hogy írja ki, ha keyframe-t talált és mint az állat,
gyakorlatilag minden frame az volt, szinte teljesen mozgásmentes részeknél
is. Másik múviban, szintén ezzel az encoderrel, meg teljesen normális volt,
csak ott volt keyframe, ahol képváltás volt vagy lejárt az idő.

Bugra kell gyanakodni vagy van valamilyen hátsó szándék az encoderben, amit
még figyelembe vesz?