[Mplayer-felhasznalok] sawfish

Ponekker Zoltan pontscho at kac.poliod.hu
Fri Aug 16 00:47:15 CEST 2002

Hali

> Majdnem azt irtam, hogy indit root terminalt ... de gui -t ikonbol
> inditja :o) Szal jah, meg joh, meg ilyenek ... akkor leszen majd szep
> nagy ronditott gtk :o)

HAVE_GETRESUID - ezt undef config.h - ba. Es akkor elvileg szep es jo
lesz, mer mplayer rtc open utan eldobja root jogokat, meg gtk init elott,
de ezzel a define - nal jol le tudja ellenorizni, hogy mi a valos UID.

Ha ez nem jonne be, akkor torold a picsaba a gtkmain.c:216. sorat, es jo
lesz :)

Persze ez 1.2.10 - es gtk - ra all. a 2.0 - asat nem neztem meg, olyat nem
tartok.

Pontscho