[Mplayer-felhasznalok] locale

John McKein grobs at uhulinux.hu
Thu Aug 15 17:47:27 CEST 2002

Hello!!!

On Thu, 2002-08-15 at 16:47, Ponekker Zoltan wrote:
> ezt a aszart hogyan kell feleleszteni ? Nekem azt mondja, hogy a C lib nem
> supportalja, mivel sose erdekelt nem foglalkoztam vele, de msot bugot kene
> vele fixalni, kene hogy a picsaba lehet feleleszteni.

kell glibc -be locale support :o)) forditas vegen make -C builddir
localedata/install-locales (ez csinal sok-sok file -t a /usr/lib/locale
-ba).
Ha debian akkor asszem kulon csomag a libc-locale, mert bazinagy (16MB)
es normal hasznalathoz nem kell ... meg van kulon /usr/share/locale is
glibc -hez, az meg a sok-sok string a forditashoz, de ez vegkep nem kell
senkinek.
Egyebkent nem tom miert volt jo nekik a glibc -be tenni azt amihez igy
is kell a gettext.

grobs