[Mplayer-felhasznalok] Most kerdes

Ambrits Tamás atlinux at mailbox.hu
Thu Aug 15 19:05:08 CEST 2002

>kerdes hogy te lefutattad-e a make installt _miutan_ beirtad az
>/etc/ld.so-conf-ba...
>
>mar bocs de amit itt ossze benazol...

Basszsus, az a benazas, hogy mar nem tudom hanyadik level ota azt
mondom, hogy igen azt is megcsinaltam, igen ezt is megcsinaltam, igen
felraktam...?

Most leforditottam ujra az egeszet,
configure --enable-gui --language=hu
make
make install

dpkg-reconfiggal ujra beallitottam az x-et (most az ati helyett a vesaval)
userkent gui nelkul megy a fullscreen, de lemarad a hang.

AT