[Mplayer-felhasznalok] fps

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Aug 15 16:48:44 CEST 2002

Hi,

>   Azon gondolkodtam, hogy mekkora erõforrásigénye lenne egy interpolációnak
> két frame között. Nem sok az a 23.976-29.97 fps. Ha egy frame-mel
> elõreolvasna a lejátszó, és a két kép közé még betenné az átlagát, meg

semmi ertelme, azon kivul hogy elmosodott/eletlen lesz tole az egesz

> lehetne duplázni az fps-t. Lehet, hogy egyszerûbb lenne a mozgásvektorokat
> felezve számolni az átlagot, de ott meg az a bibi, hogy ha nem P vagy B

ezt csinalja a realplayer es a vivo player is.
majd ha nagyon unatkozunk, talan megirjuk mi is.

> frame van, akkor cumi. Vagy ha I-blokk van valahol benne.

pl. meg akkor is ha szar az encoder, es nem epzs vagy hasonlo algoval
generalta a motion vektorokat. tehat azok nem mindig a valodi mozgas
iranyaba mutatnak, hanem ahol az encoder epp hasonlo blokkot talalt a
framen. ez foleg kevesbe reszletdus kepeknel gaz, neha meg epzs-vel is.

van az mplayerben egy hidden feature, ami kikapcsolja az I framek
dekodolasat, igy szepen lathato a mozgasvektorok minosege.
encoder tesztre hasznaltuk anno.  csak mar elfelejtettem hogy kell
aktivalni :)
ha szepek a vektorok, akkor egesz nezheto lesz I framek nelkul is
a film, csak a textura fog hianyozni, tehat olyan mintha textura nelkul
kvekeznel :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu