[Mplayer-felhasznalok] (no subject)

Lesslie'O Piepp . iceheart at irj.hu
Thu Aug 15 13:51:39 CEST 2002

 Megtalaltam a hiba okat (az en formam rv20 meg volt csak a 30 as serult
meg.)
 Ekkor a szinek kezdtek vacakolni amit -pp 5 el kikuszoboltem (azt
hittem eddig hogy csak divx codecnel muxik) .
 majd jott a hideg zuhany ujra egy ido utan elkezd szetesni a kep es
durvan 3 perc utan le is fagy a lejatszas :(((((( ctrl+c vel ki lehet
lonni ugyan de ez sovany vigasz melle tekerni se lehett...
 Nem volt kicsitt elhamarkodot a pre reales be rakni a realmedia t ???
 Baar lehett csak nekem van ilyen formam azert feltoltom a filet ftp re
realbug konyvtarba hatha csa az en file ommal csinalja...