[Mplayer-felhasznalok] :-DD offtopic

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Thu Aug 15 07:41:05 CEST 2002

On Tue, Aug 13, 2002 at 07:46:53AM +0200, Gabucino wrote:
> Van is valahol ra "exploit" :) Asszem plus4re. Es mukodik :) (BREAK:)

C64-re is van, nem is egy :) Peldaul REM-ek utan be lehet irni olyasmit,
amitol leall a LIST ha listazni akarod a basic programodat. Tiszta m$ feeling,
nem? :) De olyan is van amitol a kepernyo torlodik, es valahol vegtelen ciklusba
kerul a basic interpreter, kek kepernyo ugye meg is van hozza altalaban mert
az a default ertek bekapcs utan :))
Amugy pl a C128-nal mar ki is van irva hogy Microsoft, amikor
bekapcsolod a gepet ...

Ja, es Enterprise-nal is mintha kevertek volna valamit, stb, AFAIK Microsoft
mar akkor sok helyen ott volt, amirol ma eleg kevesen tudnak ...

- Gábor (larta'H)