[Mplayer-felhasznalok] sawfish

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Aug 15 00:38:07 CEST 2002

Hi,

> A film ablakrol van szo amikor azt mondom nincs keret. Ha gui nelkul
> inditok mplayer -t akkor mindig van sawfish keret, es ennek koszonheto,
> hogy mindig a panel ala pakol fullscreen -ben :o(
> GUI -val idonkent eltunik a keret, es onnantol jo :o)

az akkor bug :)

amugy a keret elegeg random, nekem is neha van neha nincs, sot skin
valtaskor is neha olyan skines guinal lesz kerete aminek nem kene es vice
versa

> A masik gond a LANG valtozo.
> Ha futott egy gui -t LANG nelkul, es utanna LANG=hu_HU -val indatanam a
> gui -t, akkor telepakolja a kepernyot a gui.conf hibaival. Ugyenez
najah. mert angolul irta ki a conf-ot (tizedes pont) aztan magyarul akarja
beolvasni (tizdes vesszo)...

ezzel qrvara nem tudom mit lehetne csinalni...
leszrani LANG=hu ? sajna a gtk buzeralja nem mi, igy leszarni is nehez

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu