[Mplayer-felhasznalok] sawfish

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Aug 15 00:12:38 CEST 2002

Hi,

> Nagy kerdes:
> Sawfish+gnome2
> Ha a sawfish ad keretet az mplayernek, akkor a panel ala teszi. Ha
> latszolag hibas, es nincs semmi keret, akkor jo :o) Van valami otleted

hmm, ugyan ehhez .so ert, de amennyire ismerema  kodot, 2 dolog lehet:
1. amikor nincs keret, a sawfish nem is tud az ablak letezeserol?
2. a keret kikapcsolo kod is eleg gany (mer minden wm-nel maskepp kell) es
sok erdekes dolgot csinal, lehet valamelyik mellekhatasa hogy fixalja a
panelt :)

> azon kivul, hogy szar a sawfish??? Az se lenne rosz ha tudnam, hogy
> mitol nem lesz keret (gui -val vegulis elmegy keret nelkul is).
skin beallitas hogy legyen-e, van amelyikhez kell (pl. xanim, avifile) van
amihez nem (az xmms portok, meg a nem teglalap alakuak)
szoval a skin leiro fileban van erre valami opcio

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu