[Mplayer-felhasznalok] Most kerdes

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Aug 14 23:50:50 CEST 2002

Hi,

> Montad bazmeg, de nem valtozott semmi tole, miutan felraktam. Felraktam,
akkor azt is mondd

> gatos-conf, ez beleszoszolt az /etc/X11/XF86Configba, es az eredmenyt
> mar lattad.

akkor
1. nem jol raktad fel
2. a kartyad nem supportalja (lehet valami idiota mutacio, vagy csak a pci
id-je nem ismert, es a vidix is azert nem latja)

> lspci:
>
> 01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Rage Mobility
> P/M AGP 2x (rev 64) (prog-if 00 [VGA])
nekem pedig ugyanez van a laptopomban es megy vele gatos is vidix is

> mplayer.log:

> vidixlib: PROBING: /usr/local/lib/mplayer/vidix/mach64_vid.so
> vidixlib: /usr/local/lib/mplayer/vidix/mach64_vid.so not driver:
> libdha.so: cannot open shared object file: No such file or directory
ja igy persze hogy nem megy                  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
make install nem volt? vagy valami nagyon gaz ott nalad.
lehet tul sokat matattal configure opciokkal vagy hasonlo es a vegen
nem oda rakta a fajlokat ahova kene?

> vosub_vidix: Couldn't find working VIDIX driver
nem csoda :)
semmibol nem lesz vidix driver :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu