[Mplayer-felhasznalok] Most kerdes

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Aug 14 22:29:55 CEST 2002

Hi,

> A /var/log/XFree86.0.log file-ban benne van a | (II) Loading extension
> XVideo|
>
> Az xvinfo viszont azt mondja, hogy:
>
> screen #0
>  no adaptors present
>
> itt lesz a gáz.

mondtam bazmeg hogy GATOS kell az Xv-hez ATI kartyaknal

> Itt van a xvidix, de ha ugy inditom, hogy mplayer -vo xvidix, akkor azt
> kapom, hogy
> vosub_vidix: Couldn't find working VIDIX driver

de belehalnal a teljes output bepastolasaba, ugye?
akkor talan azt is meg tudnam mondani mi a baja.
meg lspci -vvvv sem artana, a videokartyas resz.
persze ez mind bennevan a bugreports.html-ben is, de minek...

> Ez olyan, hogy utólag én is biztosan jót fogok röhögni, köpjetek le,
mi mar most is qrva jol szorakozunk...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu