[Mplayer-felhasznalok] Most kerdes

Ambrits Tamás atlinux at mailbox.hu
Wed Aug 14 21:21:57 CEST 2002

>nem, a legjobb a vidix, mert tamogatja. csak masodik az xv... de ahhoz GATOS
>kell ahogy az RTFM is irja ha elolvasna valaki...
>de ez meg a README-ben is bennevan, kb az elso oldalon

A /var/log/XFree86.0.log file-ban benne van a | (II) Loading extension
XVideo|

Az xvinfo viszont azt mondja, hogy:

screen #0
 no adaptors present

itt lesz a gáz.

Az mplayer -vo help:
    xv    X11/Xv
    x11    X11 ( XImage/Shm )
    dga    DGA ( Direct Graphic Access V2.0 )
    sdl    SDL YUV/RGB/BGR renderer (SDL v1.1.7+ only!)
    fbdev    Framebuffer Device
    png    PNG file
    jpeg    JPEG file
    null    Null video output
    pgm    PGM file
    md5    MD5 sum
    mpegpes    Mpeg-PES file
    yuv4mpeg    yuv4mpeg output for mjpegtools (to "stream.yuv")
    vesa    VESA VBE 2.0 video output
    xvidix    X11 (VIDIX)

Itt van a xvidix, de ha ugy inditom, hogy mplayer -vo xvidix, akkor azt
kapom, hogy
vosub_vidix: Couldn't find working VIDIX driver

***
Ez olyan, hogy utólag én is biztosan jót fogok röhögni, köpjetek le,
tipossatok sárba, de akkor is megkérdezem: Minek a rovidites az RTFM?

AT