[Mplayer-felhasznalok] Most kerdes

Veres Imre imre.veres at online.hu
Wed Aug 14 09:26:42 CEST 2002

On Tue, 2002-08-13 at 21:56, Ambrits Tamás wrote:
> Ez javitotta a hibat, de igy meg lassu. Szerintem valami hianyzik, amit
> az x11-el megy a másik kettőre "Error opening/initializing the selected
> -X verzió:
>     4.2.0
> -Video
>     ATI Mobility

Probald meg a DOCS/Hungarian/video.html-bol a 2.3.1.2 fejezet szerint az
Xv hardveres gyorsitas megoldasat. Ha a kartyad nem tamogatja, akkor meg
sdl-lel is jobban jarsz szerintem, mint az x11-gyel, foleg ha ilyen jo
procid van. Nekem sdl-lel akadas nelkul ment 400-as celeronon a
legbrutalabb felbontasu film is.

Az akadason segithetsz a cache megadasaval a konfigban, ha eddig meg nem
tetted meg.

Probalkozhatsz mtrr-rel is, DOCS/Hungarian/video.html-bol a 2.3.1.1
fejezet, ha meg nem probaltad.

A legjobb az Xv lenne, ha tamogatja a kartyad.

SiX