[Mplayer-felhasznalok] Most kerdes

Veres Imre imre.veres at online.hu
Tue Aug 13 13:28:44 CEST 2002

On Wed, 2002-08-14 at 03:00, Ambrits Tamás wrote:
> Az mplayert uzembe helyeztem a Mandrake Linux "alatt". Megy mint az alom.
> Ugyanezt Debian Woody "alatt" nem birom osszehozni. A hiba az, hogy az
> ablakban megy a film, de az "F"-re az ablak nagy lesz, de a kép mérete
> ne változik. Mi a kulonbség? A 4.1-es x-el el is szállt. A 4.2-vel megy,
> de nem tudom fullscreenre birni.

Lecci tobb infot irjal. Az "uzembe helyezes" alatt az rpm felrakasat
vagy forditast ertesz?
Ha forditottad: Mivel forditottad, verziok, stb? Mit irt ki a
./configure? Miket forditottal bele?
Egyebkent: Hanyas verzioju mplayer? Milyen video out-ot hasznalsz? Mit
ir ki az mplayer, ha konzolrol inditod?

Osszefoglalva: a DOCS/Hungarian/Bugreports.html-ben le van irva, hogy
mit kuldj el ahhoz, hogy valaki hozza tudjon szolni a temahoz.

SiX