[Mplayer-felhasznalok] :-DD offtopic

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Aug 13 12:26:51 CEST 2002

Hi,

> Nem, de nem is hibajavitasrol van szo legfokeppen, hanem az uj
> hardverekhez lenne szukseg tamogatasra. En mindenre linuxot hasznalok,
ez teny.
szerintem a linuxal evek ota nincs semmi baj, marmint az alap rendszerrel.
az mas kerdes hogy pl. a gimp-be vagy mplayerbe lehetne meg tenni ilyenolyan
featureket de az nem a linux hanem egy program mint windozon a photoshop
vagy a divxplayer.

> es szerintem sincsen semmi szukseg lamer-aradatra, akik olyanokat irnak
> a freshmeat-re, hogy "felraktam a xine-t meg az mplayer-t, beraktam egy
> dvd-t a meghajtoba, es egyik sem birta lejatszani. Nagyot csalodtam a
> linuxban, soha tobbe nem teszem fel". Ez nekem hatalmas megkonnyebbules,
> igen, ne is tegye fel soha tobbe! Az ilyen maradjon meg M$ mellett es
egyetertek.
btw ebben az a plusz poen, hogy windozon is hiaba teszi be a dvd-t az sem
jatssza le, sot felrakhat 2-3 crackelt playert is mire valamelyik
egyaltalan elindul. egyik kliensunk vadiuj dvd drive-os laptopjara
(win98se-vel) kellett volna rakni valamit mert latni akarta hogy mukodik-e a
dvdromja, hat nem sikerult...  vegen mar ott tartottam hogy rakok fel
linuxot, azon mar reg menne.

> fizessen a kenyelemert. En nem fizetek, hanem sajat magam "megdolgozom"
> azert, hogy menjen a DVD-lejatszas (itt csak olyan kis dolgokat kell
> erteni, hogy elolvasom a k*b man oldalt), es amikor megy, sokkal
> elegedettebb vagyok, mint egy Windoz-os. Ingyen, sajat magam osszehoztam
> a dolgokat.
errol szol az egesz

> [...]
> fedezi a jegynyomtatás költségeit, de önmagad is letöltheted és
> kinyomtathatod a jegyeket. Mikor felszálltál a gépre, kapsz egy széket,
> négy csavart, egy franciakulcsot és egy ülés-HOWTO.html-t. Mikor
> elintézted, a teljesen állítható széket nagyon kényelmesnek találod, a
> gép felszáll és megérkezik idoben minden gond nélkül, a repülés közbeni
> kaja csodálatos.
> Megpróbálod elmesélni a többi légitársaság ügyfeleinek a nagyszerû
> utazást, de .k mindig csak azt kérdezik: 'Hogy MIT kellett csinálnod az
:))))))))

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu