[Mplayer-felhasznalok] :-DD offtopic

Veres Imre imre.veres at online.hu
Tue Aug 13 10:55:58 CEST 2002

On Wed, 2002-08-14 at 00:25, Ambrits Tamás wrote:

> Szerintetek a linux mar ott tart, hogy nincs rajta mit javitani? Vagy
> ennek a "hacker tarsadalomnak" az a perverzioja, hogy heckelgetni jo, de
> nem hasznalja masra a rendszert?

Nem, de nem is hibajavitasrol van szo legfokeppen, hanem az uj
hardverekhez lenne szukseg tamogatasra. En mindenre linuxot hasznalok,
es szerintem sincsen semmi szukseg lamer-aradatra, akik olyanokat irnak
a freshmeat-re, hogy "felraktam a xine-t meg az mplayer-t, beraktam egy
dvd-t a meghajtoba, es egyik sem birta lejatszani. Nagyot csalodtam a
linuxban, soha tobbe nem teszem fel". Ez nekem hatalmas megkonnyebbules,
igen, ne is tegye fel soha tobbe! Az ilyen maradjon meg M$ mellett es
fizessen a kenyelemert. En nem fizetek, hanem sajat magam "megdolgozom"
azert, hogy menjen a DVD-lejatszas (itt csak olyan kis dolgokat kell
erteni, hogy elolvasom a k*b man oldalt), es amikor megy, sokkal
elegedettebb vagyok, mint egy Windoz-os. Ingyen, sajat magam osszehoztam
a dolgokat.

Meg valami; egy idezet a "ha az operacios rendszerek repulogep
tarsasagok lennenek" c. kor-e-mail-bol:

"Linux Air
Az összes többi OS legitársaság elégedetlen munkavállalói elhatározták,
hogy saját légitársaságot állítanak fel. Önmaguk építik fel a gépeket, a
jegyszámlálókat és a kifutópályát. Kis összeget számolnak fel, amely
fedezi a jegynyomtatás költségeit, de önmagad is letöltheted és
kinyomtathatod a jegyeket. Mikor felszálltál a gépre, kapsz egy széket,
négy csavart, egy franciakulcsot és egy ülés-HOWTO.html-t. Mikor
elintézted, a teljesen állítható széket nagyon kényelmesnek találod, a
gép felszáll és megérkezik idoben minden gond nélkül, a repülés közbeni
kaja csodálatos.
Megpróbálod elmesélni a többi légitársaság ügyfeleinek a nagyszerû
utazást, de Õk mindig csak azt kérdezik: 'Hogy MIT kellett csinálnod az
üléssel ?!'"

Hat szerintem ennel jobban nem lehet osszefoglalni...

SiX