[Mplayer-felhasznalok] :-DD offtopic

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Mon Aug 12 22:51:51 CEST 2002

On Mon, Aug 12, 2002 at 07:36:31PM +0200, Simon Péter wrote:

> Kész szerencse, hogy szinte mindenkinek a kerner forráskódja volt a a
> lepedőjére hímezve az óvodában. Akinek nem, azon megyünk röhögni, ok?

Pontosan! Sose ertettem miert akar Linuxozni/UNIXozni az, aki hulye hozza.
Akkor maradjon a windowsnal, imho a Linux jobb lesz csak tole ha a sok lamer
miatt nem lesz "agyonkenyelmesitve" (marmint az o szempontukbol kenyelmes),
ami egyet jelent a windows sok-sok hulyesegevel. Pl. Ez most tenyleg nem
flame, de imho nem kene annyira elvakult hitteritonek lenni, hogy minden
szerencsetlen Linuxot hasznaljon. Mert akkor az lesz 1 ido mulva, hogy az
igazi hacker tarsadalom belekezd valami uj rendszerbe, hogy megint legyen
valami igazi jo kis kihivas, es nem lamer-user-aradat.

- Gábor (larta'H)