[Mplayer-felhasznalok] VCD kepmeret

Veres Imre imre.veres at online.hu
Mon Aug 12 14:01:08 CEST 2002

On Mon, 2002-08-12 at 13:46, Guba Zoltán wrote:
> Sziasztok!
>
> Nem tudom, hogy erre csak nekem van-e igenyem,
> de a doksiban es a manualban sem talaltam opciot

Igaz, az nincs leirva, hogy "igy csinalj fekete csikot a kep aljara", de
azert meg lehet talalni a -vop expand kornyeken...

> Ha elkerülte a figyekmemet valami
> opcio, legy szi ne csak annyit hogy RTFM...

Oke, akkor RTFA. :-) Bocs, nem birtam kihagyni, ugyanis par napja volt
itt a levlistan szo rola. Be is idezem:

"Tibor Totok irta:

>en ezt igy oldottam meg a configban:
>vop=expand=-1:-100:-1:0
>ez 'hozzaad' a film aljahoz egy 100 pixel magassagu fekete csikot, es
>ide
>lehet nyomni a feliratot."

> Innent?l mar csak ffmpeg+vcdimager, es letorolhet-
> nem a wint a gepemrol.

Ha ez hianyzott, akkor maris torolheted... raadasul a vcdimager-hez meg
gui felulet is van. :-)

SiX