[Mplayer-felhasznalok] VCD kepmeret

Guba Zoltán gubazoli at freemail.hu
Mon Aug 12 13:46:28 CEST 2002

Sziasztok!

Nem tudom, hogy erre csak nekem van-e igenyem,
de a doksiban es a manualban sem talaltam opciot
a mencoderhez, amivel kep meretet ki lehetne
egesziteni fekete savval (csak a crop-ra).
pedig nagyon hasznos lenne olyankor, ha
a VCD-knel hasznalt 352x288 kepmeretre meretezi
at az ember a filmet, ami 16:9 keparanyu.
(csak igy nem torzul fuggolegesen a film)
+ meg a belekodolt feliratoknál is jol jon,
ha a fekete kiegeszitesre kerul a felirat,
nem a filre. Ha elkerülte a figyekmemet valami
opcio, legy szi ne csak annyit hogy RTFM...
Innent?l mar csak ffmpeg+vcdimager, es letorolhet-
nem a wint a gepemrol.

Zoli