[Mplayer-felhasznalok] felirat

Ponekker Zoltan pontscho at kac.poliod.hu
Mon Aug 12 00:49:45 CEST 2002

Hali

> pedig de, gyere el, mutatok.
> ata100-as 7200-es fordulatu 80g-s ibm vinyok pl.
> amugy igazad van, ez mar a hpt370-esre van kotve, nem az alaplapi ide
> vezerlore, de a lenyegen nem valtoztat.
>
> root at arpi:/demo/mplayer/main# hdparm -t /dev/hde
>
> /dev/hde:
>  Timing buffered disk reads:  64 MB in  1.06 seconds = 60.38 MB/sec
>
> ettol fuggetlenul ha masolok pl. filmeket, az mc szerint 64-68mb/s megy.
> es nem hiszem, hogy a cache miatt, mert 8gb nem fer be 512m ramba :)

Jo, de ha jol csal a memoriam, rambus melle nem 133 - as fsb jar, hanem
picit nagyobb. Nekem 133 - as fsb mellett via tol 31MB - t, igaz ez szar
quantum ( igyer kaptam, magamtol nem veszek quantumot :) es csak 5400 -
es, es futott mellette meg X, vmware meg egyebb lofasz. Sima konzolon tobbet mer.
Majd lehet ha lesz kedvem barkacsolni atteszem hpt370 - re es megnezem ott mennyit tol,
de imho nem lesz gyorsabb, de egy dzsunka csipszettol jo ez. Legalabb ocssooooo :)

Pontscho