[Mplayer-felhasznalok] Lejatszas

Krisztian Romek wolf at romek.ods.org
Sat Aug 10 21:21:52 CEST 2002

Hello!

Ez lehet, hogy nem olyan nagyon nagy probléma, de azért beszólok, majd kisül
belőle, ami. :)

Szóval a probléma: fullscreen-ben éppen a nyomok egy avi-t. Megnyomom a szünet
gombot (ami éppen space volt). Eddig nem történik semmi különös. Na de,
amikor lenyomom az F gombot, amellett, hogy visszavált teljes képernyőből,
még a lejátszás is elindul, pedig nem kéne. (Avagy én csak annyit kértem,
hogy fullscreen ki.)

Lehet, hogy én érzem csak úgy, hogy ezt ki kéne javítani, tényleg nem olyan
nagy hiba, de azért elmondtam.

--
Üdv:
Romek Krisztián