[Mplayer-felhasznalok] felirat

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Aug 10 18:01:24 CEST 2002

Hi,

> ez igy igaz, Arpi ne sertodj meg de nincs az a vinyo ami meg akar 32
> mb/sec-vel menne ami ide-s.

pedig de, gyere el, mutatok.
ata100-as 7200-es fordulatu 80g-s ibm vinyok pl.
amugy igazad van, ez mar a hpt370-esre van kotve, nem az alaplapi ide
vezerlore, de a lenyegen nem valtoztat.

root at arpi:/demo/mplayer/main# hdparm -t /dev/hde

/dev/hde:
 Timing buffered disk reads:  64 MB in  1.06 seconds = 60.38 MB/sec

ettol fuggetlenul ha masolok pl. filmeket, az mc szerint 64-68mb/s megy.
es nem hiszem, hogy a cache miatt, mert 8gb nem fer be 512m ramba :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu