[Mplayer-felhasznalok] problemak a felirattal

Veres Imre imre.veres at online.hu
Sat Aug 10 09:58:05 CEST 2002

On Sat, 2002-08-10 at 09:36, Krisztian Romek wrote:
> Hi!
>
> Latin1 kodolassal hullamos o es kalapos u betuket latok, latin2-nel viszont
> mindkettonel alahuzast.

Es a feliratfile jo? Beleneztel valami editorral? Ha abban szar a
karakterkeszlet (mondjuk 852), akkor at kell kodolnod.
Szerintem azert nem volt a listan se, doksiba se, mert ilyen meg nem
volt senkinek.

> A masik problemam, hogy amig a kep tokeletesen megy, a feliratozas kicsit
> villog. Van erre megoldas?

Masik video outtal esetleg? Pl. -vo dga. (mondjuk nyilvan az xvidix-et
szeretned hasznalni, de egy kiprobalast meger.)

SiX